Hej, det är söndag va?

Det blir enna till att åka till mormor och morfar snart för att få ihop lite uppgifter till mitt fina släktträd. Jippey.
Fast lite intressant är det faktiskt. Känns dock som att jag gjort det här ett antal gånger tidigare..
Lyckats boka tid med farmor också för en intervju om hur det var förr och varför de flyttade till Sverige från Finland. Ska bli intressant :) Film ska det bli och grejer.

Farmor är så söt va.. Bara för att jag ville göra intervjun imorgon istället för att jag inte hinner idag så är första kommentaren: Nämen Nathalie, är det killar idag? Haha hon tror att det är det enda vi ungdomar gör, träffar och byter killar som vi byter strumpor. Så fort man inte har tid att träffa henne så träffar man killar.. Bra farmor :)

Nä, nu ska ja iväg. Ha en bra dag!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0