Har du sett mitt tur-halsband?

Var är mitt tur-halsband??? Mitt kära halsband... Nu går ju saker och ting illa utan det.

Fick så dåligt samvete. Frågade Marielle igår om hon ville ses i stan idag. Så vi skulle kolla lite nyårsstuff och äta sushi var planen. Men vad händer? Eller vad händer inte? kanske man ska säga..

1. Mamma berättade att det var idag vi skulle på middag hos moster klockan fyra. Ajfan, klockan var redan halv två!
2. Okej jag tar bilen så går det snabbt att ta sig till min moster sen, tänkte jag. Pappa hade ju lämnat den till oss nu när han är i Thailand. = Traskade dit. Men tur som jag har så fanns ingen nyckel till garaget! Great. Missade då även bussen.
3. Traskade hem igen. Mamma berättade att vi hade nyckeln här hemma -> jag traksade tillbaks till pappas bil. Vad händer då? Jo, det är så mycket is utanför garageporten så den går inte att öppna!! Slet tills jag istället ville slå in dörren. (Försökte till och med). Gick och hämtade något att hacka sönder isen med. Jey! Det funkade tillslut!
4. Kom in till stan. Inte en enda jäkla parkering! Åkte hem igen.... För att klockan blev för mycket. 

Var är mitt halsband?!
Puss /N

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0