Grattis, du har 0 minuter på dig att rätta dina fel!

Panik!
Hur ska jag kunna ha min redovisning i mediaämnena imon när arbetet inte går att visa på vanlig PC, vilket är det vi kommer få använda? Gjorde arbetet på Mac och nu funkar det inte på PC. Insåg nu att jag dessutom glömt lägga in en viktig sak i presentationen och vi har så mycket som 0 minuter på oss att jobba imon! Jävlas med mig då!!

Religionsprovet var svårt dessutom om man ville ha mer än G. Verkar som hon vill sätta dit oss.. Man förstod ju inte ens frågan. Kass lärare måste jag säga! Den värsta jag varit med om.. Inte kan man väl sitta och sova när eleverna redovisar? Inte fan kan man väl ge samma betyg till alla i klassen efter redovisningarna när vissa sa: "Det såg ut så.. Det va kul.." medan andra jämförde olika religioner och hade sig. Morr, inte okej. Nathalie arg. Edit med. Klagomål på G, yes.

Men nu ska jag inte klaga mer! Ska in till stan och kolla på underbara Elin Ruth mfl :)


För att visa hur kul man kan ha det när man går media ;)..

See ya people! Sandra lägg upp lite bilder från i fredags? :)
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0