En bra kväll!

Trötter. Väldigt trötter. Blev väl inte mycket mer än tre timmars sömn inatt för mig och Edit. Kom hem sent, ställde oss och städade och diskade (!!) mitt i natten och gick sedan upp tidigt för att stå på loppis. Sooova, ja tack.

Kvällen igår var väldigt lyckad om jag får säga vad jag tycker :) Firade Sandra som fyllde 18 för en vecka sen. Hade trerätters middag hemma hos mig med henne och hennes närmsta vänner. Väldigt trevligt! Himla roligt dessutom när jag, Edit och Anna tänkte överraska henne genom att komma in med fina drinkar och sjunga ja må hon leva. Tanken på tre vackra stämmor och en pinsam situation fick oss bara att lägga oss på golvet av skratt efter "Jaaa måå..." Ja, ursäkta det gick ju inte så bra.

Blev utgång efter det med. Gick till ett rätt tråkigt nyöppnat ställe först. Stannade ändå tillräckligt länge för att Sandra skulle tappa halva cidern i knät.. (Typiskt dig tjejen. Förlåt hehe.) Sen blev det Trädgårn istället = dans.

Hoppas du gillade din kväll gumman!

Puss /N


Kommentarer
Postat av: S

Tack för en underbar kväll! <3 Jag har gått med ett stort leende hela helgen! :)

2009-12-13 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0