Du ger mig hjärtattack.

Kan man få 20 nästan hjärtattacker på en dag? Jösses.
Kör helst inte bil när det är så himla halt ute! Höll på att köra av vägen när jag körde i minifart genom en rondell i morse. Sedan tog inte bromsarna i nedförsbacken. Sedan sköt några en raket precis bredvid vägen så att jag trodde att dom sköt på mig.. Jösses vad rädd jag blev. Sedan kom en himla fiskmås EN METER ifrån bilen!! Satt och svor för mig själv i bilen till slut. Kändes som om någon ville ta dö på mig..

Nu får jag snart hjärtattack igen av en helt annan anledning. Fän vad jag sabbar för mig själv jämt. Varför gör man så? För att man inte vill att allt ska vara bra? För att man vill leva i någon sorts spänning?
Du ger mig hjärtattack.

PS. Diggar Jennie. Vad menar du?... Jag har alltid koll!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0