Godnatt för jösse namn!

Vad gör jag här? Klockan är sjukt mycket och jag ska upp i tid imorgon. Måste plugga och sen till farmor för att göra intervjun. Men så går det när man pratar med en sötsak.. Haha vill inte sova.

Haft en bra dag ändå. fick mycket intressant information av mormor och morfar om deras liv. Jösses, visste ni att min morfar blivit utsedd till riddare av Belgiens kung? :D hahaha det visste ni inte! Inte jag heller.. Och jag tror att 0.02 % av er läsare kommer tro på det, men det är sant. Fick se bevis.

Sedan blev det fika och Australia med Adam. Filmen var sådär måste jag säga.. Massa kor hela tiden, men varför? Vi förstod ingenting. Antingen är vi dumma eller så hade filmen ingen poäng. Men kul i alla fall :)

Gonatt!
Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0