Det var bättre förr. Eller?

Kom på att jag fortfarande är medlem på bilddagboken.se och har en massa gamla bilder där. Jösses säger jag bara! Minnen minnen. Vill inte ta bort den heller eftersom jag har förlorat vissa av de bilderna som ligger där..

Lägger upp en dikt jag skrivit för länge sedan som låg på bilddagboken. Inte för att det är bra att må dåligt, men för att minnas att det inte alltid är lätt och att jag ändå har det väldigt bra nu :)

Jag fäller en tår, men smärtan den består.
Jag skriker o slår, men ingen förstår hur dåligt jag mår.
Snälla ge mig ett ärligt svar: får man bara va lycklig i några dar?
Hur ska jag nånsin våga drömma? Jag vill aldrig glömma.



Gammal bild! Antagligen någon av de första på oss två :) Hihi.

Gonatt! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0