Allt ordnar sig va :)

Jey, Stockholm it is ändå! :D

Tydligen fel på SJ:s hemsida eller nåt.. Ursäkta påhopp.. Hehe.

Nu blir det lite matteplugg inför provet imon. Jättekul ska det bli, verkligen! Vadå ironisk?

Måste tacka fina Marre för att hon än en gång fixat håret på mig! Inte lika blond längre nej.
Nu kanske folk kan sluta se ner på mig för att de tror att jag e dum när jag e blondin.. Vad är det liksom med gubbar som pussar mot en när man går förbi? (Hände häromdan, Skitäckligt!) Och småkillar som vill att man ska ha lite kul med dom. "Ey blondie!" (Fyfan vad arg jag blev på dom). Nä, om det är så det ska va så är det rätt jobbigt att vara blond. Är det iofs fortfarande, men inte lika :D

Ha de gött!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0