Världen är skrattretande liten

HAHAHAHAHA!
Okej, det trodde jag inte skulle vara min reaktion på detta... Men jösses vad kul.

En gång
i mitt liv har jag varit riktigt elak mot någon annan. Och denna gång var enbart för att lära personen en läxa för hans egen skull (och för att jag kan bli rätt hämndlysten av mig). Denna person borde verkligen hata mig till tusen. Borde. Men vad gör han? Kliver på "min" buss, sätter sig bredvid mig med världens smile och snackar på om livet. Okej?
Det lustiga var att det kändes helt naturligt, Tills han nämnde att han precis varit och sökt jobb. Det roliga var vem han sökt jobb hos. Jo, den andra människa här på jorden jag planerat hemskheter mot, men aldrig tagit mod åt mig att utföra. Nu låter jag hemsk va? Tro mig, skulle aldrig vara elak utan anledning :)
"Är det en trevlig kille som jobbar där?" "Nej för fan, det är han inte." Haha usch förlåt, men nån gång kan väl den killen Inte behöva komma på tal av allt och alla?. Universum verkar jävlas rejält med mig.


Första dagen i skolan.. När är det lov?  Räcker att säga det.
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0