Some thoughts..

Så mycket snurrsnurrsnurr hela tiden. Måste fixa projektarbetet NU... Måste kolla upp vad jag ska göra efter gymnasiet NU...

Jag har i alla fall en tanke på vad jag vill göra, vilket känns bra. Det svåra blir att komma in på den utbildningen jag vill.. Så löjligt egentligen. Med mina betyg kan jag komma in på nästan vilken utbildning som helst (om det går bra även i 3an), men på just den jag vill komma in på måste man ha bra resultat på högskoleprovet vilket jag inte ens kommer klara! Jag och ordförståelse liksom.. Och dessutom ska man vara allmänbildad :O haha, lycka till Nathalie!

Syrran var så smart som kom på att vi känner paret som äger Englands och Irlands största tidning, och att jag säkert skulle kunna få praktik hos dem. Det skulle öppna många dörrar :D wiihhoo.

Puss /N



Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv: Åh, vad kul. ^^

2009-08-23 @ 21:57:29
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0