Ibland känner jag mig rätt.. Bra

Jag är helt enkelt en sjukt bra vän som ställer upp för mina vänner i nöd. Jag menar, behöver Marielle en hårmodell till skolan så är det väl klart att jag ställer upp! Sen behöver vi ju inte nämna att jag fick gratis klippning och att det påverkade mig lite också ;)... Ehe. Men fint blev det!

Ajajajajaj säger jag nu för att klaga lite. Stackars små fötter.. Det är rätt jobbigt att dansa i nästan tre timmar i sträck. Dessutom när den sista 1.5 timmen är med A-klassarna (bästa i Sverige, alltså inte jag). Men lite bra kände jag mig ibland ändå ^^ När A-klassarna började kolla på hur jag gjorde Samba stegen och följa mig och se förvirrade ut när de försökte själva... DÅ fick jag en rejäl kick och tänkte att: Nä, jag ska fan visa att jag också kan bli stor inom dansen! :D Gooo for it Nathalie och Simon. :) Man behöver peppa sig själv ibland.


För att vi ser hellöjliga ut här!

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0