The very last day

Imorgon. IMORGON??? Eh eh eh ska man sova kanske.. Eh kläder, vad ska man.. Jösses.
Så var det dags igen då att pallra sig iväg till plugget varje dag. Sitta på den övertrånga bussen varje morgon, slumra igenom första lektionen, plugga som fän när man kommit hem osv.. Ett år till. Det ska nog gå bra!

Är det nu man borde tänka tillbaks på sommaren som gått och dela med sig av det som skett? Så gör vi!

# Satt instängd i en källare i ett visst antal veckor där jag dagligen fick lyssna på Fairytale som spelades på radion, samtidigt som receptionskillen sa efter varje telefonsamtal : "Faaaaaaan jävla skit telefon, ta mig härifrån." Rätt kul alltså. Det ledde ju till ett grymt körkort! Dessutom hade vi rätt kul på riktigt där i källaren, jag, Petter och Kim :) Eller så kul man kan ha i en källare.. Hm.

# Spenderade en vecka på underbara Kreta med underbara Edit. Fick erfarenhet av att greker kan vara riktiga stalkers och även riktigt sårbara. Blev blondiner både i hårfärgen och i personligheten på dagarna. Skyller på värmeslag. Jag vågade äntligen snorkla (djupt vatten är ju ingen höjdare annars). Lärde känna väldigt sjyssta stockholmare som jag hoppas lära känna bättre..

# Dansat 6 timmar om dagen i 5 dagar. Gått runt hela Marstrand och då nästan gått vilse i skogen då det mörknat. Började fantisera om morgondagens löpsedlar med rubriker som: Fem tjejer lämnade lägret igår kväll och har ännu inte återvänt... Mötte då en stapplande gubbe, och Nathalie skriker pinsamt nog. Är lite mörkrädd ja.

# Sett ett antal konserter (Madonna är ju ett exempel), buggat till Sven Gunnars på liseberg, shoppat alldeles för mycket men ändå för lite, varit i skagen med familjen, sett Ice age 3 och The proposal på bio och så vidareeeeeee.

Bra sommar slut. Tack vänner för att ni gjort den speciell!

    
   
  

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0