Ännu en gång är Nathalie djup..

I'm so sick of all this drama. I just want a normal life and a place there I can relax without all these crazy things happening all the time.

När man gått tillräckligt långt, inte reagerat på någon annan människas blickar, inte känt regnet ösa ner på en och ältat samma saker i huvudet om och om igen, inser man till slut att det gått för långt. Man är trött på att varken veta ut eller in. Trött på att inte veta vad man vill. Trött på att längta efter något, efter någon, så det gör ont. Någon, vem som helst. Någon som får en att lämna all dramatik och hitta rätt. Okej, jag är ingen dramaqueen direkt som jag får det att låta här. Men den här sommaren har jag betett mig som en.. annan. Därför ska det bli skönt att få börja skolan igen och komma igång med dansen så att rutiner kommer tillbaks.

Måste säga hejdå till Chri som flyttar till USA imorgon. Ledsen över att du åker, men hoppas du får det jättebra där borta och att du hittar många nya vänner. Kommer sakna våra fina samtal.. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag skrattat med dig. Kommer sakna dig vännen.

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0