Life goes on, day by day

Har ägnat en hel del tid åt att leta efter gamla mobiler och dess uppladdare. Smart att spara bara mobilerna...
Vi ska nämligen använda dem i en superduper nice film imorgon. Hittade en halvgammal som får duga. En två, tre år gammal mobil låter väl inte så värst gammalt, men när det gäller teknik så är det det!

Det roliga var ju att jag sparat massa bilder på den. Två år gamla bilder. Mitt liv för två år sen. Det känns mer som om det var sju år sen, eller en oöndlighet. Lite lustigt är det vilka vändningar ens liv kan ta. Det som var vardag då, är bara ett minne nu. Det som togs förgivet då, skulle ses som ett skämt nu. Var jag sådan? Umgicks jag med henne? Var jag brunett? xD (Okej, kanske inte den viktigaste frågan..)

Gonatt på er, jag behöver i alla fall gå och lägga mig i tid ikväll eftersom jag var väldigt nära på att somna flera gånger i skolan.. 
Sov sött /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0