Wish that you could cry

Den perfekta kvällen att vara för sig själv. Perfekt så att man får plats att andas och tänka. Plats för huvudvärk och magont utan att någon stör och gör det värre. Perfekt för att smida planer om att sätta sig på ett plan och flyga långt härifrån. Tänk vad härligt ändå.. Att få hamna på en helt ny plats och skapa ett helt nytt liv. Menmen jag stannar nog här i min stol.
Ett tag.

En tanke slog mig idag på bussen. Vad härligt det vore att slippa några år och direkt hamna i framtiden. Jag kände hur jag längtade efter stabilitet, efter något vettigt. Men vad vet jag om framtiden.. Den kanske är ännu mer snurrig.

Jag tänker för mycket, jag vet.



/N


Kommentarer
Postat av: Jennie

När man är nere kan man alltid glädja sig med lite bilder på Simon som gör Staying alive ;)



Och du försvinner ingenstans, för då flyger jag med dig. Livet vore inte detsamma utan dig. Tack för att du finns! <3

2009-08-16 @ 00:57:32
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0