Det är inte lätt när det är svårt!

Det är väl för typiskt. Varför är det så ofta så att jag tänker sätta mig och blogga om något roligt som hänt, men precis innan jag ska skriva händer något som får mig på andra, mer dystra tankar? Nu ska jag försöka ignorera skiten och fokusera på det positiva!

Spenderade en hel del timmar åt staden med Marielle idag. Vi gick in med det svåraste uppdraget av dem alla: Att hitta jeans! Att det ska vara så sjukt svårt.. Man blir ju så fruktansvärt kräsen när det gäller jeans, vilket gör att varenda liten småsak gör att man inte kan köpa just det paret. Efter att ha provat ett tjugotal jeans per person hittade vi båda ett par jättesnygga till ett bra pris. Väldigt kul att det råkade vara exakt samma par dessutom.. Haha, men så är det ibland.

Pratade i telefon med min kära farmor förut med. Min släkt, säger jag bara.. Jösses.
Varje gång jag ska åka iväg någonstans är det samma visa. När jag skulle till Kreta varnade både farmor och mormor mig för grekerna.. "Nathalie, dom killarna e inte o lita på.." Nu ska jag till Stockholm vafan. Farmor: "Akta dig nu för stockholmarna Nathalie, dom killarna e inte o lita på.." Haha ursäkta mig, men vem e o lita på enligt dem? För söta.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0