Stockholm vs Göteborg baby

Back in Götet baby.
Nyss suttit på en buss i 6 timmar. Blev lite rastlösa där i slutet så satt och sjöng och målade på min banan i brist på annat att underhålla oss med..

Riktigt go helg i huvudstaden! Hunnit med en hel del, men ändå för lite. Firade Jennie genom att gå ut och äta på Italiensk restaurang på fredag kväll. Myspys såklart. Satt dock och slog oss själva i huvudet när vi insåg att vi spenderat drygt en timme åt att diskutera det motsatta könet. Ja, ni vet nog vilket det e då. Både bra och dåliga saker där alltså, men så äre ibland. Stockholmska vafän! eller aa..:D

Sen blev det shopping, vandring med mera med mera.
Drog ut på kvällen. Funderade på Sture P men naae, så lågt skulle vi inte sjunka. Snälla goa fina Jacob stockholmaren joinade oss och tog oss till stället han jobbat på hela sommaren = Rabatt till oss. Måste säga att han är kung på dansgolvet, och jag lärde ju honom salsa och allt så det var kul! Sen mötte vi ju den andra snälla goa fina stockholmaren. (Fina beskrivningar jag har om folk va?). Lustigt att stöta på just honom på samma bar.. Men helt klart riktigt kul. :)

VARFÖR sitter jag här när jag ska upp tidigt imon??? Jo, för att jag sov på bussen och är därmed pigg nu.. Smart.

Pics kommer såklart!

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0