Utgång, snobbar och kärlek.

Sitter och ler eftersom jag är så lyckligt lottad som har så underbara vänner. Kärlek till er. :)

Rix FM festivalen är det som ligger på turlistan idag. Jag och Jennie drar dit och hoppas på att himlen inte öppnar sig över oss. Måste bara påpeka hur lustig en sak är egentligen. Vi är väldigt lika jag och Jennie i sättet, och har varit med om liknande saker i våra liv. Nu har vi hamnat i samma sjuka sits båda två igen, vilket gör allt mycket lättare eftersom man då kan snacka med någon som faktiskt vet hur det är. Ska bli sjukt nice i huvudstaden med dig tjejen!

Igår blev det utgång här i Götet. Tänkte testa ett (för oss) nytt ställe, och ja... Det var väldigt snobbigt. Backslick och så = inte vår typ av folk. Men träffade Isabelle från min dans som var där med pojkvännen och hans kompisar. Dom var väldigt trevliga i alla fall, så vissa människor där var ju ändå okej. :) Ändå trevlig/rolig kväll såhär innan skolan drar igång. SISTA DAGEN IDAG. Inte okej.

Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0