Underbart ofattbart

Det är väldigt konstigt egentligen. Om jag blev överraskad igår så är det ingenting mot vad jag känner mig idag. Hoppas bara att jag får tag på henne. Jag tänker inte berätta vad det gäller här. Ingen visste ju nästan om det innan heller, men det var bara för att det var en kul grej. Och det slår jag fortfarande fast vid. Det ska bli jätteroligt! But it's not a big deal, really. Tack i alla fall, E för att du vill följa med. Jag har verkligen världens bästa vänner! :) 

Höstterminen börjar arta sig riktigt bra. Och jag som trodde att jag skulle vara deppig en lång tid framöver. Hah, visste väl att inte det var något för mig. Jag är inte den typen, det vet jag. Men ibland måste man få det bekräftat för sig och inget går upp mot trevliga samtalsstunder med kompisarna. 
Det var underbart kul igår, E! :)

Idag ska jag träffa en annan underbar friend of mine, O! Det blir mys då med, antar jag. Det är ju faktiskt så att mystidens månader är här nu!

Ha en underbar helg! 

Puss / Glada, överraskade S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0