Underbar Ö!

Hej nu är vi hemma igen!
Ja vad ska man säga... det är kallt i Sverige och jag längtar tillbaka till Kreta nått enormt!
Nathalie har ju beskrivit vår vecka väldigt bra på Kreta redan så det finns inte så mycket att fylla i.
Det är visst lite deppigt att komma hem och inte riktigt veta vart man ska ta vägen, är ju så mycket jag vill hinna med innan skolan börjar igen, men blir till att plugga mycket körteori, för idag beställde jag uppkörning! Wihu!

Igår var far min på U2 konserten och Lillasyster åkte upp till Smögen med goda vänner. Kvar blev jag och mammi, så vi bestämde oss för att åka in till stan och ta oss en Sushi och lyssna lite på U2. Men mammi fick den lysande idén att vi skulle gå på bio istället :) Så vi åt först Sushi på nya stället på Kungsportsplatsen. (inget jag kan rekomendera) och sedan kollade vi på "Sommaren med Göran" en mysig och rolig komedi. Passade oss båda bra :D

oh nu ringer Belinda! :D
måste dra!
Edit

Kommentarer
Postat av: bääällis

ÅH EDIT, du är verkligen min MUMSBIT, palla att jag har fått "svininfluensan" nää, nää, nää... men att jag är sick och du också är det!!! puss, ses snart. MUMS

2009-08-02 @ 18:41:47
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0