Tjejen med noll koll

Godmorgon alla morgonpigga människor!
Här har ni tjejen som än en gång har noll koll. Igår var knappen "stäng av" på alarmet på mobilen väldigt lockande, vilket ledde till att jag försov mig en hel timme. Jihoo. Idag var jag istället ute i väldigt god tid. Gick upp en timme för tidigt! Och varför då? För att jag inte kan räkna ut vad klockan är drygt 1 timme innan halv 10! Ah, det är ju nu det.. Men nänä, gå upp halv 8 för tusan Nathalie fastän du inte behöver :)...

Grattis säger vi till min vän Sofia som fyller 18 år idag!

Hett morgongtips: Kolla Vakna med the voice på kanal 5. :D


Nu sticker jag till skolan och ska försöka att inte stressa så mycket som igår, för i så fall slutar mitt liv med hjärtattack som 20 åring. Ha en bra dag så hörs vi!

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0