Städdagboken - Dag 6 - Städlåt i hjärnkontoret

Does he wash up? Never washed up. Does he clean up? No, he never cleans up...

Den låten har liksom satt sig på hjärnan idag. Känns som det är olika låtar varje timme som jag går och nynnar på. Den här passar väldigt bra in just nu också med tanke på att jag städar på jobbet. Sex timmar tog det att skura den nedersta korridoren på min gamla skola och ändå användes maskiner en del till detta. Pust, ja. Men mina arbetskamrater, som jag konstigt nog inte har skrivit någonting om här inser jag nu, är väldigt trevliga. Två av dem kommer från Tyskland, synd att man inte kan det språket då för då skulle man ju ha kunnat öva sig. Och två andra tyckte att det var jätteroligt och jättesmart att jag gick omkring i gummistövlar när det var dags att plaska med vattnet i korridoren. Jepp, time to be a child again..though I never really stopped.

Orkar inte göra speciellt mycket idag...sparar roliga aktiviteter till senare i veckan då jag kommer att vara lite piggare. Väntar också på att E ska ringa. :)

Puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0