Solen kom tillbaka!

Hejsvej
Härligt med lite sommar igen, eller va säger ni?
Jag har haft en toppendag med Stina som körde ner alldeles själv från Vara till Götet, duktig flicka måste jag säga!
Men nu har hon åkt hem igen och jag är ensam igen... Men fan va det är skönt!
Längtar tills jag får/ har råd med att flytta till eget :) Men först ett år kvar på gymnasiet.

Klart att man längtar tillbaka till Kreta, men agj är i alla fall glad för att solen har tittat fram igen. Har legat och pressat idag på gräsmattan för att få behålla den bruna fina hyn man fick i Paradiset!

Nä nu ska jag slå mig ner med min bästa vän colan och se om det är något bra på Tv. Eller borde jag kanske plugga körkortsteori?  Hmm...

(Nathalie ser du vem som har namnsdag idag? Lördag) Kan ge dig en ledtråd om du inte kollar på bloggen idag. (en snygg grek) Mer säger jag inte ;)

Nä nu blir det slappa som gäller, och imon är det jobb...


Puss och njut av denna vackra fredagskväll!!!!
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

En snygg grek? vänta lite nu... Menar du en grek vars hjärta blev krossat? måste kolla upp!

2009-08-08 @ 21:55:46
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0