Sleepy weekend

Godmorgon!

Vart tog det fina vädret vägen? Kan det aldrig vara solsken i mer än en vecka? Jag tog mig knappt upp från solbädden igår, tror jag somnade ett tag också ute i trädgården. But you can't blame me, sure I'm tired to death after this intense week. Men det har varit jätteskönt att bara kunna slänga sig ner i en solstol efter jobbet och lyssna på min english audiobook. Behövde bli klar med den. Dessutom, hur ska jag hinna med att läsa ut tre superlånga böcker innan skolan börjar? Ja, och alla människor är ju typ borta eller upptagna hela tiden. Jag saknar alla kompisar. Visst, jag har ju också att göra nu när jag jobbar, men eftermiddagarna är nästan helt öppna för mig. Jag måste göra saker då, annars slocknar jag direkt. Man märker inte att jag är trött när jag rör på mig för då får jag mer energi, men så fort jag sätter mig ner i några minuter så är det kört. Så wake me up every day next week, please! Det gjorde i alla fall Agnes en del förra veckan. Hon hade ju visserligen precis vaknat varje dag när jag slutat jobbat så det passade ju bra. Fler stan-turer har det då alltså blivit. :)

Idag ska vi hela familjen till Marstrand och titta lite i affärer där. Egentligen var det ju havet som stod på schemat, men det ser ju ut som solen har gått i moln.

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0