Så mycket träning, så mycket skratt

Blandade känslor. Jag får sova i min egen säng för andra gången på två veckor. Härligt! Jag får dessutom sova hur länge jag vill utan att någon bankar på dörren och skriker "frukost". Ännu härligare!

Samtidigt vaknar jag upp utan fem härliga tjejer i rummet. Vaknar upp utan att få röra min kropp till musiken hela dagen lång. Synd..

Var skeptisk mot lägret, men har faktiskt lärt mig en hel del och haft riktigt kul. Ja, ni läste rätt: Kul.
Har lärt känna många nya människor och solen dök ju till och med upp nu det sista. Delar med mig av lite pics från lägret som varade i fem dagar:





Puss /N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh marstrand! Underbara marstrand!

2009-08-08 @ 16:46:09
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0