Prassel och Penni säger hejdå

Checklista:

Packat? JA
Dansat? NEJ
Handlat? JA
Pluggat på ICA genom att handla mjölk som blind och skriva ner mina tankar? JA
Pratat med syven? JA
  ->Fått ut något av det? NEJ..
Mejlat en dam i Kenya angående besök på barnhem? JA

Fju. And so on... Har verkligen inte hunnit sitta ner något de senaste dagarna. Gårdagen var ju löjlig till och med!
Var hemma sammanlagt 10 minuter under dagen och sen var det bara till att sova. Provtränade på Sats med Marielle, aerobics/dans. Det måste ju passa oss två dansare perfekt, tänkte vi. Jo visst tjenare! Höger? Vänster? Snurrsnurr o snurr igen o hopp samtidigt men åt det hållet nu? Upp ner bak och fram samtidigt? SHIIIIT vad svårt! Man behöver ju inte som ledare ha en onödigt svår koreografi som han dessutom visar EN gång jättesnabbt och sedan förväntar sig att vi ska kunna.. Jösses säger jag bara.

Imorgon bär det av till huvudstaden, så ingen skola för vår del. Åker buss som tar 7 timmar. Känn på den. Men det blir nog riktigt bra! Fick även tag på vår stockholms kompis Jacob som hjälper oss med lite grejs och hänger på oss på lördag kväll antagligen! Skojskoj, honom träffar man inte ofta.

Ha det bra så ses vi!
 Jag tycker jag är helcool i Jennies konstiga brills.. Kan diskuteras.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0