Orkar jag det?

Hej!
Härligt väder det blev ändå i helgen. Passade mig utmärkt. Jag behövde lite mer sol nu annars hade nog all färg försvunnit. Men jag har inte orkat göra så mycket mer än att ligga ute på altanen. Är det möjligt att bli så trött efter en veckas städning? Jag drog mig i alla fall upp från min sköna solstol för att hinna med ett besök hos Agnes igår. Det var ett tag sedan vi sågs sist. Upp för hennes långa backe flåsade jag med min cykel. Vi gick sedan ner och satte oss vid sjön i eftermiddagssolen och pratade, vi försökte också utan framgång låta bli att bli blöta när någon liten unge hoppade ner i vattnet precis bredvid oss. Idag orkade jag också med en snabb joggingrunda. Gud, deprimerande...ska ju upp om elva timmar nu. Nä, nu får jag ge mig. Kan ju inte hålla på så hela nästa vecka också, eller hur?
Men nu är ju äntligen E och N tillbaka. Har saknat dom. E har jag ju inte sett på hela sommaren. (!) Hoppas att dom kan pigga upp mig nu i veckan efter mina städpass!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0