Nrj, erkännanden och mjölk

Hemma igen efter en riktigt bra kväll i stan. Var som sagt på Nrj in the park på liseberg, precis som resten av Göteborgs ungdomar.. Kan citera en kille där inne: "Wow, liseberg har förvandlats till Gothia discot!". Japp, det var rätt mycket fjortisar där. Men mycket bättre än Rix fm festivalen!

Myste sedan på ett café och använde tiden till att komma med personliga bekännelser.. Haha, bra att vi känt varandra så länge och nu kommer med erkännanden med mera. Kanske inte alltid jätte allvarliga eller seriösa, men ändå!
Jag blev så deprimerad när jag kom och tänka på att vi antagligen kommer splittras efter gymnasiet eftersom alla har olika planer och viljor. Vi kommer fan vara utspridda över hela världen! Det går egentligen inte ens att tänka tanken hur livet skulle se ut utan dem, för de är en sån självklarhet i mitt liv nu. Så underbara vänner har jag aldrig tidigare stött på. Dumma framtid. haha.

Och fään, har insett att jag antagligen blivit laktosintolerant också. Har nog varit det ett tag men inte förstått problemet. Jag som är lattenörd.. Finns det laktosfri latte någon?

Gonatt sov sött /N

Kommentarer
Postat av: E

Det finns flyg, så vi ska allt se till att träffa varandra ofta! Vi tre kommer nog inte att glömma varandra, vi har fortfarande ett år på oss att skaffa fler oförglömliga minnen!

Love!

2009-08-21 @ 23:52:37
Postat av: Cicci

Soyalatte finns. Jag trodde ju också att jag var laktosintollerant i något år, tills jag un i somras testade att dricka ett glas mjölk på morgon innan frukost. Sen vänta med att äta en timme eller något. Om magen sväller upp då är det laktosen som är problemet annars är det något annat! Värt att testa!

2009-08-22 @ 09:29:10
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: S

Älskar er! <3

2009-08-22 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0