Jaha, skulle man badat idag?

Var är sladden till kameran när jag behöver den? Har ju tagit väldigt fina bilder på mitt mästerverk. Aja, ni får väl se imorgon istället då :)

Hur jag har spenderat denna underbart soliga och varma dag? Jo, på jobbet halva dan. Sen efter det har vi firat lillasyster som fyllde 14 förra helgen. Tyvärr var de flesta bortresta eller liknande då (jag på Marstrand till exempel), så det fick bli partaj idag istället. Hela släkten skulle så klart se bilder från Kreta och väntade spänt på massa bilder på heta greker.. Lite besvikna blev dom när jag bara visade på en fin grekisk gubbe ;)



En sak som är bra med jobbet (eftersom det är så tyst och ensamt oftast) är att man verkligen hinner tänka. De två senaste veckorna har jag bara levt i nuet och inte funderat så mycket på annat. Funderade till exempel på hur löjligt det är att man inte ens kan hälsa på sitt ex så man möts på bussen. Om man varit ihop länge och aldrig egentligen bråkat, borde man väl kunna öppna munnen och säga hej? Nene, funkar väl inte så.. Megalöjligt!

Nu är det läggdags. Grattis i efterskott på namnsdagen Dennis... haha.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0