Jag skoltrött?

Vad är det som händer?! Har inte känt den här stressen/paniken på nio veckor och nu kommer den tillbaka... Det blev så mycket information på en och samma gång i skolan idag att jag inte vet var jag ska börja.

Vi ska planera vårt projektarbete, och eftersom jag och Nathalie så hemskt gärna vill resa till Kenya så har vi en massa arbete farmför oss nu. Jag håller förtillfället på att leta stipendier som vi ska söka.
Vi tänker i alla fall ge allt, för detta är en resa som vi båda vill ska bli av.
Vi ska också fixa en slags inspark för de nya ettorna, som vi fått ca en timme att fixa och så har vi en timme imon också innan Hulesärken som den kallas sätter igång.
Vi ska också ha hunnit med att göra en upplysningsfilm som skall redovisas på fredag klockan 13.

Kan man säga att man är skoltrött nu eller är det konstigt?
Nä jag ska slänga i mig lite mat sen cyklar jag ner till gymmet, där jag kan tänka på annat ett tag :)

Peace!
Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0