Jag är INTE någon mamma!

Vadå, gammal ser jag väl inte ut att vara? Nänä, mammorna är ju så unga nu för tiden. Visst, visst, det är ju sant. Det har jag ju själv fått bekräftat nu, men om jag skulle vara mamma till min syster så skulle jag ha behövt bli gravid när jag var 8 år! Dessutom går jag ju för fan fortfarande i skolan. Så lägg av och fråga om jag är hennes mamma, jag är hennes syster! Åh, blir så trött på min lillasysters nya fritispersonal. Fast det är ju inte första gången någon har sagt så. Gaaaah!

Skolan idag var okey, lite segt bara att sitta och lyssna på all information, men så är det ju i början. Vill träna idag igen, men jag kan ju inte göra det varje dag. Step/aero var svinskoj igår! Det jobbigaste passet jag har varit på, på ett tag i alla fall. Jag svettades som en gris efteråt, vilket faktiskt känns skönt då man vet att man har gett allt. Dock var det ganska svårt att hänga med ibland, men efter ett par gånger kommer man ju in i det. Och jag ska definitivt gå på ett sådant pass igen!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0