Inte för höga mål

Så mycket som händer på en gång nu känns det som, men ändå är det inte så himlans mycket. Eller jag vet inte. Igår fick jag syn på mitt livs största dröm precis framför ögonen. Hur ofta egentligen händer det att en sådan chans dyker upp? Jag hoppas att det går bra för honom, men jag måste ju säga att man inte blir så lite avundsjuk. Jag vill också dit och jag ska åka dit! Men det är en helt annan värld än den vi fick se igår, så tro inte att jag har FÖR höga mål. I just want to move there, sooooon!

Nu är jag fullkomligt starving och jag måste ju äta ordentligt innan träningen. Idag blir det jympa-pass med Ollie. :) Hoppas att man blir lika svettig på det. Nu börjar min hälso/tränings-tid på allvar! Fast jag har ju faktiskt hållit igång under sommaren också, men ni vet ju hur onyttig man är ändå under dessa tre månader.

Puss & Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0