Förälder första dan

Då var det tillbaka till verkligenheten igen och vardagen. Agerade förälder idag till lillsyrran och följde med henne till uppropet. Sa hej då till henne innan jag gick, men jag tror att hon bara ville bli av med mig. Kanske är lite pinsamt att ha med sig sin syster. Hehe.
Vi börjar ju inte än på ett par timmar och vad ska man göra då när man är uppe så tidigt? Vet i alla fall att jag ska testa step/aerobics själv ikväll, O kunde ju inte. Ska bli intressant att se hur likt discodansen det är. Jag är verkligen jättepepp på att börja träna på alla Friskis & Svettis -passen som finns. Yoga, jympan, step/aero, core, gymmet, danspass, spinning och afrodans - here I go! Igår tog jag mig faktiskt en löprunda också på förmiddagen, så det blir träning två dar på raken men det behövs nu efter sommaren. Fick också äntligen träffat Edit igen! :) Sprang runt alla affärer på drygt en timme. Jag hängde med som smakråd, eftersom det för mig har varit den värsta pengaslösande sommaren någonsin när det gäller shopping. Sedan drog vi hem till mig och kollade lite kort, fikade och pratade en himlans massa. Så blir det när man inte har setts på evigheter, finns hur mycket som helst att säga! Idag blir vi tillsammans alla tre igen - long time ago där också! Finally! :)

Hmm...varför slutar det alltid att regna när man har kommit hem igen? Såklart kom värsta ösregnet när vi stod på skolgården. Då kom också en av städerskorna som jag jobbade med förra veckan förbi. Nämen, vad gör du här? Hon trodde väl att jag redan saknade städningen så mycket att jag kom tillbaka första dan. Not entirely true, right?

Lycka till första dan i skolan för alla er som börjar så här tidigt! Vet en massa som inte börjar förrän nästa vecka.

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0