Did it!

I made it! Tänk att jag klarade mina tre veckors städning, och det måste jag säga att jag gjorde med glädje! Vad jag trivdes bra där. Jag fick till och med två jättesöta små blommor nu på avslutningsdagen (slutet på den här jobbsommaren i alla fall) och en massa lyckoönskningar inför det kommande skolåret. Måste bara ge ett stort tack till mina jobbarkompisar som jag lärt känna så bra under dessa veckor. Tack till Lotta i Skottland med sina kiltar, Britta med den vikta tvätten och Inger som himlar menande med ögonen mot mig. Ni gjorde verkligen mina tre veckor underbara!

Jag la mig på verandan nu i två och en halvtimme och bara njöt av den härliga augustisolen. Jag var ju tvungen att stressa som en galning tidigare idag för att hinna med mitt tandläkarbesök. Ja, då behöver man inte gå dit på två månader i alla fall. De gjorde mig deprimerande genom att säga till den andra patienten att hon skulle komma tillbaka om tre månader, vilket är väldigt nära jul. Ha, än är det faktiskt sommar!

Just nu är jag väldigt sugen på att höra av från Olivia, den antagligen brune blondinen med vilken jag har spenderat mycket av mitt sommarlov med. Alla verkar ju vara upptagna ikväll vilket betyder att jag får en mysig hemmakväll framför tv:n. Men resten av helgen får det bli fullt ös om jag ska hinna träffa alla! Måste bara se till att boka in rätt!

Puss på er / S

P.S. Who whould have thought that Beyoncé's Halo only contains 4 chords? A, bm, f#m och D för er som vill spela! Spelade nyss igenom denna underbara låt, som bye the way betyder gloria på svenska. Vacker är den tycker jag. Dessutom var den rätt lätt att ta ut på gitarren min. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0