Ahhh....snälla näsa sluta rinna...host, host

Det var längesen vi hade en så lång rast. Sitter här i skolan och väntar ut tiden framför datorn. Är genomförkyld...måste bli bättre, NU! Missade spinningpasset igår p.g.a denna jävlans täpphet i näsan, eller vad jag ska kalla det. Kollade i alla fall på True Blood, den nya serien som kommit till oss från landet bortom - nämligen USA. Ingen har väl missat att vi svenskar ska få se något där som gör oss väldigt stolta, Alexander Skarsgård. Dessutom är jag ju ett fan av vampires så den serien lär vara något som jag inte kommer att vilja missa.

Idag ska jag passa lillsyrran. Får se vad vi hittar på för något mys i eftermiddag. Det är ju väldigt trist väder och när man är förkyld vill man ju helst bara ta det lugnt och mysa med en bra bok i soffan eller kolla på något kul på TV. Men däremot så är det inte så kul när man verkligen har kommit igång med träningen. So typical!

Några planer inför helgen? För min del blir det att hitta på något skoj med Edit imorgon och sen Olivia på lördag. På söndag ska vi banne mig träna igen också..då ska jag vara frisk!

Host & Snörvel på er / S - som åter igen säger till alla freaky people att hon förhoppningsvis INTE har svininfluensan

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch och fy för förkylningar, vi kan ju hosta ikapp, är också sjuk nämligen men jag börjar bli bättre! Krya på dig :)

2009-08-27 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0