VILL VILL VILL

Jag vill jag vill jag vill. Afrika med Edit. Jag vill jag vill jag vill.
Hon har kommit på en jättebra idé (eller hennes pappa) gällande vårt projektarbete i 3an. Vi vill till Afrika och nu har hon kommit på vårt syfte. Vi måste sparka oss själva i baken och se till att den här resan blir av. Tänk vilka upplevelser!

Hade utvecklingssamtal idag. Läraren: "Nathalie är så bråkig, har dålig närvaro och IG-varningar i flera kärnämnen.."
Ha ha! Gick du på den lätta? Okej, jag har dålig humor. Nej, jag är helt enkelt sjukt bra. Är fortfarande inte så seriös..
Det tog väl fem minuter, fanns helt enkelt inte mycket att säga. Helt onödigt.

Förresten är det någon som har Photo Shop??? Hade det innan vi lämnade in datorn för o rensa alla virus, men när vi fick tillbaks den hade dom tagit PS!!! Är beroende av det programmet, går inte utan. Snälla har någon det på skiva? (A)

Puss /N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Min vän bråkstaken! Nathalie min lilla gangster! <3

2009-04-22 @ 22:24:55
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0