Världen ÄR liten

Och så kom Polly.. Hur många gånger har dom inte visat den på tv egentligen? Men den är ju rätt bra ^^
Har känts som att jag varit bakis hela dan, men det är totalt omöjligt. Har bara sovit extremt lite. Jag är sånt pucko som går och lägger mig halv två när jag ska upp tidigt för o jobba. cn:s fel.. Alltid. Vi lyckas alltid sitta uppe halva nätterna och snacka. Inte bra :/ Varit yr nu hela dan.

Hade två nya tjejer på jobbet idag. Jag och Emmy väntade med spänning, fördomar och irritation på dom. Nej, usch vad hemskt det lät. Men vi ville inte ha fler arbetskamrater! När det bara var vi två så lyckades vi ändå städa allt så att det inte fanns något att göra. Hur ska det bli nu med fyra tjejer? Vi kommer bara sitta och glo i onödan.

Fast dom verkade ganska trevliga iaf. Gjorde allt alldeles för noggrant, men vi ska lära dom att bli slarviga kom vi överäns om! Haha. Emmy e så sjukt go :) Vi har känt varandra lite smått sen babyåldern, men inte träffats på några år. Lustigt att just vi skulle bli partners^^ Lustigt också att den ena nya tjejen bor i Partille och den andra går på Hulebäck :S
Världen ÄR liten.

Puss o sov sött där ute, eller a, förhoppningsvis e ni inne. /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0