Vårens första glass

Livet leker. Ibland ganska trögt, men sen kommer det igång med racerfart igen.
Jag älskar det här vädret! Nån som inte gör det? Precis..
Åkte in till staden och träffade Diana. Hon är så himla go den tjejen, så jag nästan undrar hur tusan det kommer sig att just jag får umgås med henne. Haha, jag e knäpp ja :) Men hur som helst satt vi nere vid kanalen och köpte vårens första riktiga glass! Ni vet, kulglass = MUMS. Satt och snackade om allt möjligt och försökte hålla alla jobbiga "ankor" borta. Nä, vi känner inte till några fågelsorter. Varför vill dom så gärna flyga just över en och så gärna sitta bredvid en bara för att man har en glass i handen!?

Nu har jag precis hjälpt pappa med maten. Han har nog insett hur illa det verkligen är, och jag kan erkänna: jag suger.
Så det är bara bra att han lär mig en del grejs!

Dinner time! Bye.
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0