Annandag

Glad annandag påsk! Eller nåt..
Jösses vad trött man blir av att ha släktkalas! Mamma fyllde år idag och vet ni vad jag gav henne? Samma sak som jag fick av S och E: ett extra hål i örat. Haha. Jag vet inte om jag vill att min mamma ska ha det, men hon vill ju det så.. Himla chockad men glad blev hon och det är väl huvudsaken?

Just det! Jag har glömt att säga det. Jag tog ju hål i örat i tisdags :D Det gjorde rätt så ont.. Men vill man va fin får man lida pin. Asnöjd! Vill mer mer.

Var i stan med Cicci idag oxå. Väldigt trevligt :) Letade skor, men hittade inga. Det är något fel på mina fötter seriöst!

Nu blir det kärleksdagar i skolan. Ska dock ha vanlig mattelektion imon bitti vilken jag lätt kommer somna på! Usch.
Löv löv löv.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0