Underbara lov

God morgon! :)

Vilket underbart väder det ser ut att bli idag. Kunde det inta ha varit så igår också, då jag gav mig ut för att springa. Det var så härligt att äntligen komma igång igen. Börjar lite försiktigt, med 5 km. ;P hehe. Idag ska jag till Ollie och sova över. Mysigt med film och förhoppningsvis annat skoj. :)
Vad har ni haft för er under lovet då? Jag har haft det underbart...för en gångs skull så har jag inte bokat upp varenda dag som jag annars brukar göra varenda lov. Näe, jag har faktiskt bestämt mig för att ta nästan varenda dag som den kommer. Jag o Jess hade det jättemysigt under de två första dagarna denna vecka. Vi myste framför tv:n, satt o pratade en massa, cyklade (längesen jag gjorde det) och solade/läste på altanen. :) Dessutom blandade vi ihop min och Ollies egna peeling-mix. Härligt när huden blir så len! 
I tisdags på eftermiddagen/kvällen var jag i stan med N. Hon tog ju ett till hål i örat...modig som hon var skrek hon ingenting. ;P hehe. Jag passade oxå på att köpa turkosa, väldigt speciella trikoer från Gina. Ska ha dessa på dansuppträdandet som är snart. Och N passade på att nappa på ett mobil-erbjudande..vilket jag i för sig inte tyckte var så himla smart gjort. Undrar förresten om killen som hoppade fram mitt i stan har aktiverat her new cell yet. Får hoppas på det.

Åh, vill inte att lovet ska ta slut. Det är så härligt att kunna gå omkring i nattlinne hur länge som helst. :) Dessutom tycker jag ju om att kunna läsa en massa också, och det hinner jag ju göra nu. Läste ut The Shining igår...huh, den var läskig. Och just nu läser jag Queen of Babble, en bok av Meg Cabot..men snart ska jag börja på en annan bok av Marian Keyes. Finnally! Den heter Anybody out there.

Ha ett fortsatt trevligt lov! :)

Pussar o Kramar / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0