Talking about a lot of stuff

Nathalie sitter och babblar en himla massa fakta om Georgien...eller är det Georgien? Jag vet inte...lyssnar inte så mycket just nu. Tror att jag äntligen är klar med mitt samhällsarbete nu, är faktiskt riktigt nöjd. Det är dock en jävla massa sidor, men det är faktiskt inte bara kvantiteten som räknas...utan också kvaliteten. Hoppas att den är bra! hehe.

Oojdå, vi har faktiskt egentligen påsklov nu. Men vi två sitter här och pluggar klart, så att vi sedan kan gå hem och njuta av över en veckas lov! :) Jag ska sjunga och spela för en lärare efter lunch. Exciting! Kom på igår kväll att jag skulle göra det idag, och då var det ju försent att börja öva. Men jag sjöng igenom min låt imorse på franska och jag tror att jag kan den bra. Tur att jag inte är förkyld i alla fall, men min räls skaver som bara den sedan dom spände både där uppe och nere i måndags.

Franska-redovisningen om Christian Dior gick också bra imorse. Il devenait un couturier très connu! hehe. Hjälpte Edit med hennes presentation igår, den fuskisen får ha sin redovisning efter lovet. Hon sa iaf att det var den bästa födelsedagspresenten. hehe. :)

Näe, nu ska vi snart dra iväg och äta. Vad blir det för mat idag? Åh, grillad kyckling! Men jag vet inte om jag vågar äta den nu förresten, efter allt det där snacket om glasbitarna som dom har hittat där i. Idag stod det ju i tidningen att dom även har hittat glasbitar i korven nu. Hur hamnar de där egentligen? Hoppas att det inte är någon som håller på och lägger i glasbitar i maten för att det är kul...det är ju farligt för guds skull!

Ha nu ett underbart lov...och kolla kycklingen innan ni äter den!

Pusspuss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0