Såå glad!

Hej! Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men nu kände jag att det faktiskt var dags igen. För jag är så glad. Såååå glad!!! :) Många goda nyheter för min del idag. För det första fick jag reda på hur bra det hade gått i samhällskunskapen, ett ämne som intresserar mig något enormt med tanke på att jag vill bli journalist. Och för det andra så drogs min blick, när jag kommit hem och kollade ner i brevlådan, till ett vitt kuvert med vår kommuns logga på och mitt namn. Ooo, tänkte jag, men jag vågade inte hoppas...det har visat sig vara en dålig idé tidigare. Men i alla fall så rusade jag direkt in och slet upp kuvertet och det var sant. Det var SANT! Jag fick sommarjobb!! :) Tre veckors städning, men vadå. Är så himla glad...ett steg närmare den stora resan jag vill göra nästa sommar. :) Plus att alla vi bloggerskor ju faktiskt ska vara med och sälja på Göteborgsvarvet under tre dagar och det drar ju också in lite cash. :) Så glad! :)

Nu ska happy-jag ut och sätta mig på altanen och sola, + räkna lite matte.
Ha en underbar eftermiddag!

Pusselipuss / S

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ooh gu va kul :D grattis! inga jordgubbar då?

2009-04-24 @ 17:29:03
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0