Relax!

Hello! :)

Försöker läsa igenom engelska-nationella häftet inför imorgon. Oh my god! Vill inte ha nationella...blir alltid så nervös då. Eller ja, kanske inte så nervös, men det är ändå inte en rolig sak att tillbringa en tisdagsmorgon med. I alla fall så distraheras jag av allt annat för ögonblicket. Men det kommer säkert att gå bra. Bra peep-talk inför morgondagen...väääldigt övertygande. Någon annan som har något annat bra att säga som kan övertyga mig om att det kommer att gå bra imorgon? 

Hade dansavslutning igår. Kladdade på med mycket kajal...jag passar verkligen inte i det, oavsett vad alla andra säger. Vi hade åtminstone enormt snygga kläder på oss. Svart sport-bh och turkosa tights. Synd att jag inte har ett kort på det...men det var nog lite för utmanande att lägga upp här. hehe....fast inte för utmanande för att uppträda i inför hundratals människor. 

By the way, repade idag inför franska aftonen som kommer att hållas nästa måndag. Det gick väldigt bra, blev glad över att min franskalärare är så stolt över mig. ;P hehe. Dessutom har jag mitt egna lilla band. En kille som spelar på en sån där speciell trumma som man sitter på, en annan kille som spelar vanliga trummor och musikläraren som spelar bas. Och min franskalärare sjöng en överstämma tillsammans med en annan tjej idag..det lät jättefint! :)   

Näpp, nu ska jag nog fortsätta att skumma igenom nationella-häftet. Relax är det enda ordet som jag kan komma på att säga till mig själv inför morgondagen. Jag har faktiskt råpluggat engelska hela året....

Puss på er...och lycka till för alla er som också ska ha nationella imorgon (Relax!!)

// S

P.S. Gurkan, är fortfarande mätt efter alla kakor i lördags! xd - Dessutom har jag kommit på varför jag kallar dig för gurkan...du har lika fin och fuktig hy som en gurka. hihi.

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Haha, det kommer att gå toppenbra i morgon! :) Engelska är din grej you know! haha



Jasså, lika grön och "veckig" också eller? Haha. Cookie är lätt, du är söt söt en kaka! <3

2009-04-27 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0