Lyckad helg heelt klart

Nu är jag glad :) Eller jag menar, jag hade varit glad om jag inte varit så fruktansvärt trött! Men ska försöka skriva ett grymt inlägg ändå..

Jag och Edit kände för att liva upp stämningen lite igår, dra ut och verkligen ha kul. Keybar blev det. Först var det nästan helt tomt, satt lite folk här och där. Passade på att bara sitta ner på uteserveringen och prata och mysa :)
Nån timme senare kom massa fler och partyt var igång. Det var verkligen en lyckad kväll, länge sen jag haft så roligt. Satt och snackade med några killar från Dalarna (eller dom snackade med oss). Efter att en kille suttit i tio minuter och skrikit saker i mitt öra, en himla lång historia, vände jag mig om till Edit och sa: Jag förstod inte ett skit av vad han sa! xD Yes, that's me.

Allmänt snyggt ställe, blandat folk, men ganska dålig musik. Det som var mest nice var ju ändå goa snubbarna Markus och Jocke som gjorde kvällen! Helsjyssta och allmänt galna. Ofta man åker sparkcyckel på avenyn en fredagkväll? Yes.

Idag har jag, Edit, Erika och Belinda tagit Slottsskogen med storm. Eller a, satt och myste på en filt helt oskyldigt :) Väldigt trevligt. Speciellt eftersom det var så länge sen jag var med Erika.. Kul :)
Sen träffade vi snubbarna igen, efter en dags tjöt från deras sida. Fast en sak är säker: Människor är olika som nyktra och onyktra.

     
Puss /N

Kommentarer
Postat av: BBbb

ÅH HERREGUD. den bilden, INTE OKEJ!

2009-04-26 @ 10:52:49
URL: http://belindha.blogg.se/
Postat av: S

Mina snygga vänner!

2009-04-27 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0