Love is in the air? Yeah right.

Löv löv löv. Yeah right. Inte min dag. Sitter bara och väntar på nästa katastrof. Vissa dagar har någon nåt emot mig.

Ska jag ta bussen om 15 minuter till dansen? Vem vet, jag kanske bli påkörd av bussen eller nåt. Eller bryter benet på träningen. Skulle inte förvåna mig.. Simon kommer ju ändå inte så.

Dagens samhälle säger jag bara! Då man kan smsa med folk hela dagar men inte ens hälsa i det verkliga livet. Ja, jag blev pissed of resten av dagen. Blir det bättre av att se sin film om trafficking fem gånger i rad? Och att komma hem och mötas av en rejäl jävla utskällning? Nej.

Går nog till bussen ändå, fastän jag har massa plugg. Eller?..

/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Låter som om du behöver ett ordentligt träningspass!

2009-04-15 @ 17:51:57
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den sanna optimisten kommer här och säger till dig att:

Det löööööser sig, det gör det alltiiiiid! <3

2009-04-15 @ 20:43:51
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0