Inte konstigt att folk behöver terapi

Praktiskt sett borde jag inte sitta här just nu. Men psykiskt sett borde jag verkligen göra det.
Dom sliter och drar i oss stackars ungdomar. Nu blev det för mycket. Jag behöver fem minuters vila innan jag sätter igång med allt, efter en lång skoldag med 10 minuters lunchrast.

Vad ska man prioritera när man har Apmycket i alla ämnen? Matte, engelska, spanska, samhäll eller medieproduktion? Det går inte att välja bland ämnen som alla är lika viktiga och där man ligger på samma betyg. Så då blir det att man lägger ner 100% på alla. Det hör ni ju själva att det inte funkar.

Får verkligen tänka på att andas. Känner redan nu att jag börjar få magkatarr, vill inte. Kul att man som 18 åring redan haft det 50 fler gånger än 80åringar typ. Och huvudvärk. Ja, jag klagar. För det här suger rejält!!!

 Mitt liv, taget med min nya mobil!

Puss /N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv: Den ser lika stor ut för mig som eran gör.. Kan du ta print screen o skicka? :)

2009-04-22 @ 15:38:18
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0