Finns inget som muntrar upp bättre!

Jag är glad att jag åkte till dansen. Blev riktigt uppmuntrad fastän danspartnern stannade hemma.
Det finns inget bättre än att mötas av vänner som är uppriktigt lyckliga över att se en. Det finns inget bättre. Man kan inte låta bli att få ett glädjerus när Henriette "hoppar" upp och ner och kastar sig på en. Älskar nästan allt med dansen. Det är underbart att dansa (såklart) och det finns så underbara människor!

Dagens roligaste kommentar kom från Niklas. Eftersom jag inte hade någon partner "tjuvade" jag en dans med honom. När jag frågade om vi kunde dansa, såg han mig i ögonon och sa: "Men nej, jag är för bra!" När han insett vad han sagt blev han så generad så jag vet inte vad.. Kramade mig och bad om ursäkt massa gånger, eftersom han såklart menat tvärtom. "Nej, DU är för bra! Jösses.." Haha.

Gonatt gott folk!
Puss /N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, jag vill också dansa!! :(



Hahahahahha, Niklas asså xD Jag skrattar en massa här ;)

2009-04-16 @ 20:31:08
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0