En helt vanlig fredag. ?

Börja dagen med spanska uppsats = Jey. Kom inte ihåg ett skit av vad ord heter eller hur dom stavas, så satt och slog upp i lexikonet hela tiden. (Vi fick använda det). Men därför blev det inte så långt.. Ser Inte fram emot nationella, då får man inte använda ordbok!

Gu vad skönt det var att dansa igår. Vi gjorde samma sak hela tiden: gick runt runt i en ring själva, för att öva in grundstegen i den "nya" dansen Samba. De flesta dog av uttråkighet (nytt ord?) eftersom teknik en hel lektion kan vara ganska segt. Men jag däremot njöt och trivdes som bara den. Älskar att få röra min kropp till musiken, fyllas av rytmer. Framför allt fick jag koncentrera mig helt och hållet på något annat = skönt.

Sitter och tjötar me Wictor och väntar på att lektionen ska börja. Samhällskunskap. Suuuuuccccckkkkkkkkk.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0