Emotion-Girl

Yep, that's me.
Vilken rubbad vecka. Sista dagen på det här kärleks-projektet. Skönt! Vi visade vår film för 10 klasser sammanlagt, vilket oftast gick väldigt bra. Vi kan alla repliker från filmen utantill nu, och dom snackar i ett sträck i 10 minuter.. Kul att se allas reaktioner. Till slut lärde man sig att här kommer deras ögon förstoras och munnar öppnas chockat, eller här kommer dom fnittra, eller här kommer dom gäspa osv. Alltid samma visa! :D

Dagen efter skolan skulle jag spendera framför matteboken och spanskan. Så blev det, men inte så mycket som jag tänkt mig. Istället slukade mobilen upp mig. Har smstumme och ont i örat. Emotion-Girl är jag. Kan inte koncentrera mig på plugg när det bara finns en sak jag tänker på. Vad jag snurrat till det för mig. Att jag aldrig kan lyssna på min egen hjärna, utan hela tiden måste följa mina förvirrade känslor! Suck på mig. Kan någon stoppa mig? Vet inte längre vad jag gör.

Gonatt! Puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0