Änglar, slit och sprit.

Jag vet, vi är sjukt dåliga på att uppdatera just nu!
Men jag har faktiskt mina skäl. Jobbar heltid denna veckan på KY skolan på lindholmen. Sitter och registrerar en massa ansökningar på datorn och skickar ut brev med info om kurserna.. Jobbet är: 1. Stressigt. 2. Tråkigt. 3. Inte bra för kroppen. 4. Ger bra lön ändå!

Förstår inte varför dagarna ska vara så extremt lååånga, medan jag knappt hinner blinka innan kvällarna är slut.
Idag satte jag och Jennie oss på stans mysigaste café och.. ja, myste! Aldrig varit där tidigare, är ganska nyöppnat. Nästan inget folk där, så hade övervåningen med låga bord, soffor, kuddar, ljus och go musik för oss själva! 5 av 5 poäng. Ängla heter det och ligger ungefär vid kungsportsplatsen nära Soho.

Dessa dagar har av någon anledning också präglats av många argumenterande och upprörda diskussioner.
Igår haffade pappa mig för att "snacka sprit". Idag gjorde mamma samma sak. Men seriöst. Mamma har väl insett att "lilla jag" kanske dricker ibland och är orolig. Men snälla nån. Tänk alla små dumma 14 åringar som dricker. Jag e fan 18 år och kan ta egna beslut. Dags att acceptera det kanske?

Stolt över att jag och Chrissan inte hörts av på hela dan.. Inte hänt en enda dag på över två månader tror jag. Jösses.

Nu måste jag sova! Gonatt Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0